CERINTE
- studii superioare finalizate (Stiinte Economice constituie avantaj)
- limba engleza avansat - nivel business
- abilitati avansate de operare PC ( Outlook, Excel, Word, Power Point )
- capacitate de organizare, comunicare si abilitatea de a lucra in echipa
- sociabilitate, flexibilitate, punctualitate, atentie distributiva
- permis de conducere categoria B
AVANTAJE
- mediu de lucru atractiv intr-o companie de top
- integrare intr-o echipa profesionala
- salariu motivant
ATRIBUTII/SARCINI si RESPONSABILITATI
- primeste comenzile de la client pe e-mail, confirma cu clientul cantitatile disponibile si data de livrare
- raspunde la timp de livrarea catre client
- intocmeste actele necesare livrarii
- transmite catre client documentele pentru livrare
- intocmeste la final de luna facturile de discount catre clienti
- comunica constant cu gestionarii in vederea unei bune organizari a depozitului si transporturilor
- in cazul reclamatiilor de la client are obligatia transmiterii persoanei responsabile toate datele
- primeste cererile pentru diverse retururi de marfa, care il prealabil sunt aprobate de directorul comercial si administratorul societatii, si dupa receptia acestora intocmeste actele aferente
- pastreaza evidenta facturilor, avizelor si a tuturor documentelor emise
- intocmeste rapoarte de vanzari si alte rapoarte solicitate de superiorul direct
- alte sarcini specifice postului, solicitate de superior