Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania Geiger își mărește echipa și dorește să devii colegul/a noastră pe poziția nou creată de Asistent comercial.
Responsabilități:
- Tehnoredactarea contractelor și a corespondenței contractuale,
- Tehnoredactarea și transmiterea minutelor,
- Ahivarea electronică a documentelor și contractelor,
- Asigurarea condițiilor administrative pentru derularea în bune condiții a proiectelor (contracte de chirie, utilități, IT/telecomunicații, etc.)
- Participare la ședințele lunare de analiză,
- Aprobare facturi pentru proiectele alocate,
- Se preocupă de asigurarea necesarului de birotică și papetărie și a necesarului pentru desfășurarea proiectelor,
- Urmărește valabilitatea garanțiilor emise de companie către beneficiari și solicită prelungiri.
Profilul candidatului:
- Absolvent studii superioare. De preferat studii economice,
- Minim 2-3 ani experiență într-o poziție de secretariat/office manager/asistent comercial,
- Experiență anterioară în comunicarea cu clienții/furnizorii,
- Microsoft Office - cunoștințe avansate,
- Engleza la nivel fluent este obligatorie; germana reprezintă avantaj,
- Microsoft Office - cunoștințe medii,
- Permisul de conducere reprezintă avantaj.
Ce oferim?
- Mediu de lucru competitiv într-o companie mare, deținută 100% de o familie cu un înalt grad de responsabilitate directă.
- Gamă diversă de oportunități profesionale, segmente de business, proiecte și provocări.
- Posibilitatea de a folosi calitățile profesionale și competențele într-un mediu în continuă provocare și integrare culturală.