Quadra Casa SRL
Echipa noastra se mareste pentru locatia din Otopeni. Cautam persoana potrivita pentru rolul de Asistent - Departament Achizitii.
Responsabilitati:
- Ofera suport colegilor din Departamentul de Achizitii;
- Lansarea si urmarirea comenzilor de produse catre furnizorii companiei tinand cont de procedurile de lucru interne prin asigurarea eficientei;
- Verificarea termenului de livrare, discount-urile oferite, termene de plata, documentelor de livrare, etc;
- Negocierea contractelor si a actelor aditionale cu furnizorii interni si externi;
- Intocmirea de situatii centralizate de achizitii, analiza si propunerea unor solutii de optimizare a acestora;
- Urmarirea transporturilor pentru produsele comandate;
- Asigurarea legaturii intre departamentele companiei si clientii sau furnizorii sai;
Calificari:
- Atenție la detalii;
- Energie, entuziasm și motivație;
- Limba engleza – nivel avansat;
- Excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
- Capacitate de a prioritiza și a gestiona eficient sarcinile primite;
- Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme;