Asistent - Departament Achizitii.

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Quadra Casa SRL

Echipa noastra se mareste pentru locatia din Otopeni. Cautam persoana potrivita pentru rolul de Asistent - Departament Achizitii.

Responsabilitati:

- Ofera suport colegilor din Departamentul de Achizitii;

- Lansarea si urmarirea comenzilor de produse catre furnizorii companiei tinand cont de procedurile de lucru interne prin asigurarea eficientei;

- Verificarea termenului de livrare, discount-urile oferite, termene de plata, documentelor de livrare, etc;

- Negocierea contractelor si a actelor aditionale cu furnizorii interni si externi;

- Intocmirea de situatii centralizate de achizitii, analiza si propunerea unor solutii de optimizare a acestora;

- Urmarirea transporturilor pentru produsele comandate;

- Asigurarea legaturii intre departamentele companiei si clientii sau furnizorii sai;

Calificari:

- Atenție la detalii;

- Energie, entuziasm și motivație;

- Limba engleza – nivel avansat;

- Excelente abilități de comunicare și interrelaționare;

- Capacitate de a prioritiza și a gestiona eficient sarcinile primite;

- Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Quadra Casa - HUB & Warehouse pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Quadra Casa - HUB & Warehouse pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Quadra Casa - HUB & Warehouse locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?