Asistent Departament Juridic (Consilier Juridic)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • licentiat in drept, consilier juridic definitiv, cu drept de a profesa;
  • experienta in reprezentarea societatii in fata instantelor judecatoresti sau a diferitelor autoritati (minimum 2 ani);
  • cunostinte temeinice in dreptul comercial, financiar - fiscal, dreptul muncii etc;
  • cunostinte in intocmirea documentatiei pentru licitatii publice;
  • experienta in utilizarea SEAP (monitorizare zilnica)

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Cunostinte limba engleza – nivel avansat – avantaj;
  • Cunostinte de operare PC avansate (MS Office): EXCEL, Word;
  • Seriozitate, corectitudine, simt de raspundere, capacitate de adaptare, dorinta de invatare si autoperfectionare;
  • Meticulozitate si interes pentru imbunatatirea continua a activitatii profesionale;
  • Putere de decizie, asumare de responsabilitati, capacitate de comunicare, lucru sub stres, activitati in cadrul echipei;
  • Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainate (deplasari pe proiecte);
  • Permis de conducere – categ. B – obligatoriu.

Responsabilitati:

  • Apararea intereselor firmei; reprezentarea societatii in procesele aflate pe rolul instantelor judecatoresti; aplicarea corecta a legislatiei in vigoare;
  • Acordarea de consultanta si consiliere in orice alta problema de natura juridica in care este implicata compania;
  • Conceperea, redactarea si avizarea contractelor civile, contractelor comerciale sau altor acte juridice incheiate de organizatie cu alte persoane, fizice sau juridice;
  • Vizarea actelor de dreptul muncii (contracte individuale sau colective de munca, decizii de imputare, decizii de desfacere a contractului individual de munca etc);
  • Elaborarea documentatiei de atribuire si derularea procedurilor necesare licitatiilor publice;
  • Intocmirea comenzilor si/sau contractelor necesare licitatiilor publice;
  • Intocmirea listelor cu licitatii si transmiterea lor catre Directorul General/Administrator;
  • Intocmirea dosarului achizitiilor si urmarirea derularii procedurilor atat pe durata proiectului in vederea desfasurarii optime a acestuia, cat si la finalizarea sa (clarificari, propunere tehnica, propunere financiara etc).

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ANADOLU AUTOMOBIL ROM SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?