Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea jobului :
Job-ul propus presupune munca de birou si consta in asistarea departamentului de vanzari in activitatea zilnica, in vederea indeplinirii obiectivelor de vanzari stabilite. Principalele atributii si solicitari sunt:
- Insusirea caracteristicilor si avantajelor produselor companiei pentru a nu intampina dificultati in procesul de prezentare a acestora catre clienti;
- Contactarea telefonica a clientilor din portofoliu si preluarea comenzilor acestora, in conformitate cu planningul pus la dispozitie de directorul de vanzari. Introducerea comenzilor in aplicatia de vanzari;
- Transmiterea periodica catre clienti noi sau clienti existenti a ofertelor generale si periodice ale companiei, in concordanta cu planul de vanzari elaborat de directorul de vanzari;
- Contactarea si stabilirea de intalniri cu clienti noi, pentru agentii de teren, la indrumarea superiorului ierarhic;
- Preluarea comenzilor online din platformele web ale societatii (site propriu, Emag, Okazii etc.), facturarea acestora si emiterea de documente de transport (AWB) pentru acestea;
- Pregatirea si gestionarea informatica a dosarelor clientilor;
- Redactarea informatica a fiselor de listare produse, fiselor logistice si altor documente informatice in colaborare cu directorul de vanzari sau agentii de vanzari;
- Mentinerea relatiei si acordarea suportului agentilor de vanzari pentru atingerea targetului de vanzari al companiei;
- Participa impreuna cu alte departamente la rezolvarea reclamatiilor clientilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii prevazute in contracte;
- Mentinerea si completarea periodica a tabelului de reclamatii si informarea superiorului ierarhic privind rezolvarea acestora;
- Realizeaza evidenta portofoliului de comenzi, intocmeste si urmareste graficele de livrari produse in colaborare cu alte departamente;
- Promovarea periodica a produselor noi din portofoliul companiei, prin transmiterea de comunicari catre clientii din portofoliu;
- Verificarea periodica a listelor de preturi in conformitate cu modificarile de pret survenite periodic;
- Colaborarea cu toate departamentele in vederea indeplinirii obiectivelor comune;
- Respectarea cu rigurozitate a normelor de igiena personala, limbaj adecvat si de tinuta;
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor companiei in limitele respectarii temeiului legal.
Cerinte minime obligatorii
- Seriozitate, punctualitate, persuasiune si planificare;
- Abilitati de comunicare, organizare si prioritizare;
- Cunostinte limba engleza nivel mediu (scris, vorbit);
- Cunostinte PC nivel mediu MS Office (Word, Excell, Power Point, Outlook), Internet browsing etc.
Beneficii :
- Salariu fix si bonusuri in functie de obiectivele de vanzari indeplinite;
- Bonuri de masa;
- Sesiuni de training si coaching interne sau externe.