Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Intocmeste contracte de promovare cu clientii externi, contracte comerciale sau de prestari servicii, acte aditionale si/ sau anexe la contracte, le transmite catre colaboratori, se asigura de semnarea acestora si pastreaza evidenta centralizata;
- Asigura inregistrarea documentelor interne (contracte, cereri, aprobari interne, etc.) si monitorizeaza fluxul acestora in relatia cu departamentele implicate, conform regulilor si procedurilor de lucru interne;
- Asigura si urmareste fluxul documentelor contabile de la colaboratori catre departamentul financiar (ex. emite POs, monitorizeaza facturile lunare, etc.);
- Mentine si dezvolta relatia cu furnizorii de materiale promotionale, agentiile de PR, media si advertising;
- Mentine baza de date a materialelor promotionale si mentine legatura directa cu depozitul de materiale promotionale; gestionaza distribuirea acestora catre echipa de vanzari;
- Asigura si urmareste fluxul documentelor/ situatiilor/ rapoartelor intre departamente;
- Asigura raportarea corecta si la timp a situatiilor periodice intern si extern (ex. ANM);
- Persoana de contact pentru agentiile de voiaj in functie de proiectele aflate in desfasurare;
- Responsabilitati specific back-office.
Cerinte:
- Experienta de minim doi ani pe o pozitie similara;
- Experienta in domeniul farma si/ sau cunoasterea pietei farmaceutice locale si a particularitatilor acesteia constituie un avantaj;
- Abilităţi de comunicare;
- Capacitate de analiza, sinteza si previzionare;
- Spirit organizatoric, respectare termene limita;
- Responsabilitate;
- Limba engleza nivel avansat;
- Foarte buna operare PC – MS Office, SAP.
Oferta
- Pachet salarial atractiv;
- Suport din partea unei echipe de inalt nivel profesional;
- Mediu de lucru dinamic si flexibil si posibilitati de dezvoltare profesionala.