Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Administreaza agenda de lucru a directorilor din HQ, programand si coordonand desfasurarea intalnirilor; comunica in acest sens cu clientii interni si externi, cu RZB Viena si cu toate organizatiile si persoanele relevante; asigura coerenta si exactitatea programului directorilor din HQ
- Participarea la intalnirile de management si redactarea minutei intalnirilor
- Suport pentru organizarea evenimentelor de department
- Monitorizeaza permanent corespondenta letrica si electronica, repartizeaza catre personalul responsabil, asigurandu-se ca exista feed-back la mesajele importante, fie din partea directorilor din HQ, fie din partea celor delegate
- Redacteaza prezentari
- Efectueaza traduceri
- Intocmeste si transmite minutele intalnirilor conform dispozitiei directorilor din HQ. Asigura feed-back asupra deciziilor luate si subiectelor discutate
- Actualizeaza pagina de intranet a directiilor de care este responsabila
- Centralizarea lunara a necesarului de rechizite , plasarea comenzii, receptie, distribuire
- Efectueaza pontajul lunar al angajatilor din zona de responsabilitate: evidenta concedii de odihna, concedii medicale, cursuri, deplasari si zile libere (absente, invoiri, ore suplimentare)
- Efectueaza pontajul lunar al angajatilor din zona de responsabilitate: evidenta concedii de odihna, concedii medicale, cursuri, deplasari si zile libere (absente, invoiri, ore suplimentare)
Abilitati:
- Studii superioare
- Cunostinte solide de lucru cu sisteme Windows
- Limba engleza – nivel mediu/ acansat
- Buna intelegere a proceselor bancare si a fluxurilor operationale
- Gandire analitica, capacitate de abstractizare, aptitudini de comunicare