Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Asistent Director Vanzari
Ești în căutarea unui job potrivit pentru tine, intr-o companie de prestigiu din domeniul real estate? Ai experiență în domeniul administrativ, ești organizat si orientat spre rezultate?
Vino să lucrăm împreuna într-o echipă puternică, orientata spre succes și dornică de afirmare!
Responsabilitatile principale:
-
Organizeaza agenda de lucru a Directorului de Vanzari;
-
Intocmeste rapoarte zilnice si periodice, la solicitarea Directorului de Vanzari;
-
Asigură fluxul informаțional întrе Dirеctorul de Vânzări, cliеnți și dеpаrtаmentеlе din cаdrul companiei;
-
Activitаtе de suport pentru Dirеctorul dе vanzări și dеpartamentul de vanzari, sprijinirea acestora pentru atingerea obiectivelor propuse;
-
Acorda asistenta in procesul de negociere, vanzare si cumparare;
-
Urmareste derularea contractelor cu clientii companiei;
-
Asigura suport si realizeaza activitatile si procesele desfasurate in cadrul Departamentului de Vanzari;
-
Menține și dezvoltă relațiile comerciale de colaborare cu clienții interni și externi ai companiei;
-
Prelucrează și administrează bazele de date specifice activității departamentului de vânzări;
-
Gestioneaza documentele primite de la clienti necesare pentru intocmirea contractelor;
-
Mentine si dezvolta portofoliul de clienti;
-
Intermedierea contractelor, cu respectarea corelarii corecte intre cerere si oferta;
-
Intocmeste si expediaza oferte catre clienti si echipa de vanzari;
-
Indeplinește diverse sarcini de secretariat (înregistrarea și evidența documentelor, preluarea apelurilor telefonice, activități de recepție și protocol);
-
Intocmeşte diverse situații și rapoarte solicitate de Directorul de Vanzari;
Candidatul ideal:
-
Capacitate de a acumula rapid cunostinte aprofundate despre produse, piata, concurenta, politici comerciale, proceduri;
-
Excelente abilitati de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate si munca in echipa;
-
Experienta relevanta intr-un post similar – minim 3-5 ani;
-
Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
-
Cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email);
-
Abilitati excelente de organizare, planificare si gestionare a timpului de lucru;
-
Studii superioare finalizate (preferabil profil economic sau administrarea afacerilor);
-
Seriozitate, loialitate, eficiență;
-
Atitudine proactiva, orientata spre solutii;
Beneficii:
-
Pachet salarial motivant, acordat in functie de experienta, calificarile si abilitatile candidatului;
-
Pachet care include beneficii financiare si non-financiare;
-
Mediu de lucru placut, modern (locatia fiind în zona Dorobanti), cu oameni dedicati, care isi doresc sa se dezvolte continuu;
-
Integrarea într-un mediu profesionist, alaturi de o echipa deschisa, dinamica si de succes;
-
Potential mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie de prestigiu;
Cine suntem:
Nordis Group transformă viziunea în realitate.
Nordis este un grup de firme cu capital exclusiv românesc, având 12 ani de experiență pe piața de real estate. Format din 6 entități, își desfășoară activitatea în următoarele domenii: industrie hotelieră, dezvoltare imobiliară, construcții, consultanță imobiliară, arhitectură și administrare imobile.
Valorile care definesc Nordis sunt inspirate din valorile conducerii și ale oamenilor care formează echipa, din experiența profesională în domeniul imobiliar și principiile care i-au dat identitate companiei până astăzi.
Nordis Mamaia este cel mai mare hotel de 5***** de pe litoralul Mării Negre din România. Localizat în Mamaia Nord, proiectul se întinde pe o suprafață demp, are în componență 729 camere de hotel, magazine, cinematograf, săli de conferință și cel mai mare SPA dintr-un hotel de pe litoralul românesc.