Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atribuţii generale:
Asistenţa Compartimentului Juridic – activităţi de secretariat, de culegere/ prelucrare şi transmitere a informaţiilor de la şi către Compartimentul Juridic
Realizarea sau completarea documentaţiilor – formulare, dosare, cereri, verificarea dosarelor ȋntocmite şi a corectitudinii informaţiilor
Tehnoredactare documente specifice, traduceri documentaţii/ contracte
Depunere documente/ acte la instituţii şi comunicarea cu instituţiile ȋn limitele de competenţă stabilite
Participare la studiul şi analiza cauzelor şi pregătirea dosarelor pentru ȋntâmpinările ȋn Instanţă
Asistenţă juridică pentru celelalte compartimente ȋn ariile de competenţă stabilite
Cerinţe:
studii superioare juridice
experienţa în domeniu constituie avantaj
cunoasterea limbii engleze
rezistenţă la stress şi disponibilitate
spirit analitic, meticulozitate
excelentă capacitate de comunicare şi de rezolvare a situaţiilor neprevăzute
corectitudine, seriozitate, atitudine principială, spirit de echipă
carnet de şofer cat. B