Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerintele postului:
- Experienta in activitatea de logistica, livrari (direct si prin curier), back-office;
- Abilitati de auto-organizare, planificare si prioritizare;
- Capacitate de adaptare la cerinte noi, gandire analitica;
- Capacitatea de a rezolva cu usurinta si rapiditate task-urile, de a anticipa si rezolva situatiile problematice intalnite;
- Cunostinte de operare Office, cautare internet, utilizare a platformelor de curierat.
Activitati principale:
- Receptioneaza marfa;
- Pregateste livrarile zilnice sau conform comenzilor, astfel incat marfa sa ajunga in 24 de ore in cabinete; pregateste documentele aferente, urmareste livrarile la curieri;
- Asigura administrarea depozitului, tine evidenta stocurilor, verifica lunar gestiunea fizica fata de cea scriptica, tine stocul pieselor de schimb si a materialelor de marketing si publicitate;
- Se ocupa de achizitionarea de consumabile si produse necesare desfasurarii fluente a activitatii departamentului;
- Factureaza;
Beneficii:
Telefon de serviciu;
Salariul se negociaza in urma interviului.