Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITĂŢI:
- Primește solicitările interne de piese de schimb și întocmește cererile de ofertă către furnizorii de piese de schimb;
- Transmite comenzile catre furnizori și le urmărește până la livrare;
- Organizează și urmărește transporturile și documentele de import;
- Asigură legătura cu comisionarul vamal și transmite acestuia toate documentele necesare vămuirii în cazul importurilor si exporturilor de piese de schimb;
- Efectuează recepția scriptica a pieselor de schimb în programul dedicat;
- Informează colaboratorii interni despre disponibilitatea pieselor de schimb și termenele de livrare;
- Pregătește documentele necesare pentru raportul „Intrastat”;
- Creează și trimite la INS sau către societatea terță agreată raportul „Intrastat” cuprinzând facturile, traducerile/ încadrarea vamală/ detalii legate de greutate privind importurile și exporturile atât de piese cât și cele de utilaje.
CERINŢE:
- Studii superioare finalizate;
- Experiență anterioara de 1- 3 ani în domeniul logisticii este apreciata;
- Cunoștințe tehnice generale (auto/ utilaje de construcții/ utilaje agricole) - reprezinta un avantaj;
- Bune cunoștințe de operare PC (Word, Excel);
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu- avansat;
- Bună capacitate organizatorică.
PROFIL:
- Atenție la detalii;
- Seriozitate, dinamism, spirit de echipă;
- Abilități de comunicare și relaționare.
Ce iti oferim?
Șansa de a lucra într-o echipă de profesioniști, alături de care vei crește;
Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță, prime de fidelitate în funcție de vechime, acces la o gama variată de formări;
Masa de pranz asigurata in cadrul cantinei;
Beneficii diverse, de la pachete de asigurări, până la zile de concediu în funcție de vechime.