Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Persoana dedicata muncii sale ce poate relationa cu diverse tipologii de oameni, cu orientare spre rezultat si capacitate de gasire rapida a solutiilor.
Cerinte:
-
studii superioare;
-
Cunoasterea limbii romane la un nivel superior, exprimare corecta, oral si in scris
-
Cunoasterea limbii engleze fluent (vorbit, scris);
-
Cunostinte bune de operare PC;
-
Capacitate organizatorica si de stabilire a prioritatilor;
-
Capacitate de analiza si sinteza;
-
Spirit de observatie si atentie crescuta la detalii;
-
Persoana serioasa, comunicativa, dinamica, disciplinata, perseverenta, dormica de dezvoltare continua, diplomata, orientata spre rezultat, punctualitate si respectarea termenelor limita;
-
Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;
Descrierea jobului
- Asigurarea activitatii de secretariat si al fluxului informational al companiei;
- Preluarea si gestionarea corespondentei companiei, transmiterea emailurilor catre clienti/colaboratori;
- Asigurarea evidentei, selectionarii, pastrarii, si arhivarii documentatiei rezultata din activitatea proprie precum si cea a biroului;
- Organizarea activitatii de protocol;
- Rezolvarea problemelor de ordin administrativ in vederea unei bune desfasurari a activitatii zilnice in cadrul biroului;
- Redactarea diverselor documente necesare companiei;
- Elaborarea și redactarea documentelor si situatiilor solicitate de management;