Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte minime pentru ocuparea postului:
- Studii superioare finalizate in marketing sau comunicare - nu este obligatoriu, dar constituie un avantaj;
- Se incadreaza si persoanele care au finalizat studii superioare in alte domenii, dar au experienta sau cursuri specializate in comunicare, marketing, vanzari;
- Minimum 1 an experienta pe o pozitie similara;
- Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word , Excel, Powerpoint);
- Cunostinte de utilizare a internetului si posibilitatilor acestuia pe o scara larga;
- Cunostinte de comunicare in mediul business, copywriting, negociere;
- Cunostinte de limba engleza (competenta profesionala de lucru).
Ce competente comportamentale am dori sa detii:
- Capacitate de a gestiona proiecte (planificare, organizare, monitorizare a resurselor, analiza rezultatelor, in vederea atingerii obiectivelor in deadline-ul stabilit);
- Capacitate de a lucra atat independent, cat si in echipa, capacitate de a rezolva eficient problemele;
- Dezvoltare continua, autoperfectionare, atitudine pozitiva, simt de raspundere, orientare catre client, orientare catre actiune, integritate morala si etica profesionala;
- Capacitate de a veni cu idei originale sau inovative si de a construi pe baza acestora in scopul dezvoltarii;
- Flexibilitate in gandire, capacitate de a te adapta la situatii noi (sarcini, metode de lucru, relatii interpersonale).
Descrierea postului:
- Se implica in activitati administrative si organizatorice precum: realizare si trimitere minute sedinte, pregatirea administrativa a sedintelor, comunicare interna si altele;
- Realizeaza materialele de marketing necesare in colaborare cu furnizori externi specializati (flyere, afise, pliante, brosuri, carti de vizita, materiale personalizate, bannere outdoor, casete luminoase, video-uri etc.) ;
- Planifica si realizeaza decorurile agentiilor, sediilor, depozitelor (interior si exterior), decorurile integrale sau partiale pentru parcul auto al companiei: autocare, camioane, masini, remorci, respectand identitatea de brand a companiei;
- Se implica in realizarea de campanii de marketing, activitati de PR, CSR, creare concepte creative, identitate sau rebranding;
- Se implica in realizarea de campanii media (realizeaza campanii de promovare pe TV, Radio, Outdoor, campanii Drop Mail etc.)
- Disemineaza informatiile cu privire la campaniile de marketing catre forta de vanzare, coordoneaza implementarea campaniilor, masoara rezultatele, vine cu propuneri de imbunatatire;
- Stabileste impreuna cu directorii de vanzari modificari de preturi, campanii promotionale punctuale, in functie de trendul pietei/sezonalitate si de concurenta;
- Planifica/seteaza limite de locuri la vanzare si actualizeaza tarife si promotii in sistemul software intern de vanzare;
- Realizeaza cercetari de marketing (chestionare, sondaje telefonice, mistery shopping etc.);
- Realizeaza analize cu privire la mediul concurential, analizeaza piata in care actioneaza compania astfel incat sa indentifice: directii strategice de actiune in functie de mediul concurential, trendul pietei, preferintele consumatorilor etc.;
- Gestioneaza relatiile cu furnizorii de materiale publicitare, tipografii, companii de creatie, PR etc.;
- Alte activitati de marketing, in functie de proiectele departamentului de marketing;
- Alte activitati solicitate de Directorul General.
Ce iti oferim:
- Salariu constituit din partea fixă, tichete de masă, premii și bonusuri ocazionale;
- Laptop , Telefon, Carti de vizita personalizate;
- Cursuri si carti pentru dezvoltarea ta profesionala si personala;
- Atmosfera de lucru placuta intr-un mediu in care comunicarea si munca in echipa sunt extrem de importante;
- Sentimentul de apartenenta la o echipa tanara si dinamica, gata sa-si construiasca propriul drum spre excelenta;
- Posibilitatea de promovare in cadrul firmei.