Vino într-o echipă de elită!
Ești bun și iți place profesia ta? Simți că ai potențial, că faci lucrurile diferit, mai bine și mai repede ca alții ? Vrei să faci viața celorlalți dar și pe a ta mai bună? Ai idei care ar putea schimba lumea? ☺
Atunci locul tău este in echipa OZONO, o echipă care își propune să-și folosească tinerețea, entuziasmul si inventivitatea pentru a oferi pacienților cea mai plăcută experiență medicală.
Este foarte important să fii flexibil și deschis, să-ți placă să lucrezi in echipă, să ajuți și să te lași ajutat și îndrumat, spre binele tuturor.
Experiența pe care o ai deja îți va fi de mare folos și vom investi în continuare in pregătirea și dezvoltarea ta pentru a obține cele mai bune rezultate, o salarizare așa cum ți-o dorești cat și posibilitatea de promovare, dacă iți propui acest lucru.
Dacă nu te dai înapoi când este vorba de muncă și iți dorești să fii printre cei mai buni din domeniu, atunci nu ezita să aplici pentru postul de Asistent Manager&Recepție Ozono.
Iată care vor fi sarcinile și responsabilitățile tale:
- vei îndeplini activitățile zilnice de secretariat;
- vei primi vizitatorii și vei anunța persoanele de contact din clinică;
- vei prelua, înregistra, distribui la departamentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
- vei redacta corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
- vei asigura transmiterea documentelor prin poștă, fax, e-mail;
- vei elaborarea și redacta documentele și rapoartele solicitate de management;
- vei întâmpina și înregistra pacienții veniți la programări;
- vei gestiona apelurile telefonice și e-mail-urile;
-vei oferi informațiile corecte legate de serviciile medicale oferite de centrul nostru medical;
- vei efectua programări și confirmări ale programărilor, în funcție de solicitările pacienților noștri;
-vei crea, menține și dezvolta relații profesionale de lungă durată atât cu pacienții noștri cât și cu colegii din clinică;
-vei reuși să gestionezi cu succes toate situațiile ce pot apărea in clinică.
Cum știi dacă ești persoana potrivită?
- ai cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;
- ai cunoștințe de limbă engleză scris/vorbit (nivel A2);
- ai o bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor și a locului de muncă;
- ai capacitatea de a te concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp;
- ai capacitatea de a lucra pe baza unei planificări și de a respecta termene limită;
- acorzi atenție detaliilor;
- ai abilitatea de a învăța lucruri noi;
- ești o persoană responsabilă, ambițioasă și corectă
- ai experiență în domeniu