Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Nivel educatie – Liceu / Facultate
- Cunostinte temeinice de utilizare Microsoft Office, word si excel;
- Cunostinte bune de limba engleza;
- Atitudine pozitiva si proactiva;
- Dinamism si capacitate de organizare si sinteza;
- Seriozitate si perseverenta;
- Spirit de echipa.
Responsabilitati :
- Preluare apeluri, gestionarea documentelor, primirea/transmiterea actelor prin posta/curier;
- Gestionarea si organizarea fluxului de documente interne si externe;
- Intampinare si indrumare clienti;
- Evidenta programari sali de sedinte;
- Organizarea agendei directorului general;
- Pregatirea materialelor inaintea unor intalniri importante, sedinte etc;
- Organizarea corespondentei: primirea, inregistrarea, distribuirea, trimiterea prin email;
- sau prin posta/ curierat;
- Organizarea campaniilor de recrutare;
- Evidenta registrului general de intrari/iesiri a documentelor;
- Alte activitati administrative specifice, receptie, achizitii, activitati financiar-contabile primare, activitati de protocol;
- Receptionarea si redirectionarea apelurile telefonice / distribuirea documentelor;
- Intocmirea de rapoarte si prezentari specifice.
Oferta:
- Salariu net intre 400 si 550 Euro;
- Tichete de masa;
- Telefon de serviciu;
- Abonament medical Medlife.