Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pregătirea și experiență:
Studii:
- absolvent al unei forme de învățământ superioare;
Aptitudini:
- inteligență (gândire logică, memorie);
- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
Atitudini:
- sincer, dispus la colaborare
Responsabilități și sarcini:
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleză scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- capacitate de a respecta termene limită
- atenție către detalii
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervări hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
Beneficii:
- pachet salarial atractiv;
- telefon si masina de servici;
- mediu de lucru placut si profesionist.