Asistent Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Bellman a construit in timp una din cele mai mari retele de catering ce aprovizioneaza la momentul actual 23 de cantine pentru angajatii firmelor din parcurile industriale localizate in Brasov, dar si imprejurimi.

Prin munca sustinuta a celor aproape 300 angajati, Bellman si-a propus ridicarea standardelor de calitate si prospetime, hrana special pregatita, pentru a putea pune fortele brasovene la munca.

Clientii nostri au nevoie de oameni pregatiti si atenti, care sa mentina standardele Bellman.

Daca te regasesti in valorile de mai sus, te asteptam sa fii parte din echipa.

Pentru ca ne dorim sa construim relatii profesionale durabile, ne-am gandit sa-ti oferim:

- Mediu de lucru plăcut;

 -Masa+ transport asigurate;

- Posibilitatea de dezvoltare într-o companie de renume;

- Pachet salarial atractiv și alte beneficii;

Daca valorile de mai sus te definesc si esti familiarizat/ a cu cerintele de mai jos, esti ceea ce avem nevoie.

- Organizezi agenda zilnică a Directorului General;

-Monitorizezi pontaje, concedii, program de introducere a angajatilor noi;

- Întocmeşti rapoarte conform solicitărilor superiorului ierarhic;
- Preiei şi transmiti mesajele pentru Directorul General;
- Oferi sprijin celorlalte departamente conform procedurilor, asigurând fluxul informațional necesar;
- Organizeazi agenda de ședințe și participi la şedinţele de management atunci când este cazul;
- Tehnoredactezi diferite materiale şi gestionezi corespondenţa zilnică;
- Promovezi imaginea și valorile companiei prin activitatea pe care o desfășoara;
- Urmărești respectarea dead-line-urilor;
- Esti responsabil/ a de buna administrare și stocare a contractelor și documentației.

Ne dorim de la cv-ul tau sa respecte cerintele de mai jos sau chiar mai mult.

- Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;
- Cunoştinţe de operare în MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point);
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat (scris și vorbit);
- Abilităţi de comunicare, seriozitate, ambiție;
- Persoană cu spirit de inițiativă, dinamică;
- Atenţie distributivă și atenție la detalii;
- Capacitate de organizare și planificare;
- Capacitate de analiză, sinteză şi stabilire a priorităţilor;
- Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj.


Investitia noastra principala este resursa umana, calitatea pregatirii profesionale a personalului si imbunatatirea permanenta a mediului de lucru, astfel incat sa mentinem constant standardele companiei, si  sa putem oferi oaspetilor nostri, experiente memorabile.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MEGANOVA SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MEGANOVA SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MEGANOVA SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?