Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce ne dorim de la persoana care va face parte din colectivul nostru, prin ocuparea acestei poziții?
- Minim 1 an experiență în domeniul administrativ;
- Cunoștințe de utilizare PC (Pachet MS Office, sistem de operare Windows, internet);
- Capacitate de rezolvare a problemelor, de organizare și de asimilare a informațiilor;
- Inițiativă, orientare către soluții și rezultate, perseverență;
- Foarte bune abilități de comunicare, înțelegere și expresivitate, atât în scris, cât și verbal;
- Foarte bune abilități de relaționare;
- Comunicare prin telefon, e-mail, prin contactul cu alte persoane;
- Rezistență la stres;
- Punctualitate, integritate și atenție la detalii;
- Spirit de echipă;
- Cunoașterea limbii maghiare (scris și vorbit reprezintă un avantaj.
Daca ești o persoană proactivă, implicată în muncă, pasionată de acest domeniu și te recunoști în descrierea de mai sus, nu ezita să aplici pentru acest rol.
Noi ne vom asigura că vei avea parte de:
- pachet salarial atractiv;
- mediu de lucru profesionist și autentic;
- perspectiva unei cariere în cadrul unei companii în plină dezvoltare.