Împreună cu partenerul nostru companie din domeniul farmaceutic căutăm o persoană pentru poziția de asistent manager urmează:
Responsabilități
- Asistarea directorului in sarcini administrative/management/coordonare/relaționare externă
- Întocmirea de documente administrative aferente proceselor de vânzare, oferte, contracte, anexe etc.
- Flux documente contabile etc.
- Programarea întâlnirilor de afaceri/rezervări/protocol etc.
- Comunicarea permanentă cu clienții/manageri departament
- Asistarea managerului in sarcini fără caracter permanent
- Întocmire, actualizare de baze de date diverse
- Arhivare documente rezultate din procesul de muncă
- Elaborarea si redactarea de documente, prezentări, rapoarte, oferte, adrese, comunicări, etc.;
- Centralizarea, îndosarierea si arhivarea documentelor;
- Copierea, scanarea și imprimarea de documente;
Cerințe
- atitudine pozitivă și proactivă,
- persoană dinamica, capacitate de organizare si planificare,
- abilități de comunicare si negociere,
- seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse,
- gestionarea mai multor sarcini simultan,
- spirit de echipă,
- cunoștințe de noțiuni de bază in contabilitate primară,
- engleză nivel mediu/avansat scris/vorbit,
- cunoștințe avansate de utilizare Excel/Word.