Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Societate de constructii si dezvoltari imobiliare, cauta colega!
Competente necesare:
- excelente abilitati de comunicare si relationare;
- bune cunostinte de operare PC , internet, email si a pachetului MS Office.
- abilitati de rezolvare rapida a problemelor in mod eficient;
- capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;
- constituite un avantaj experienta in cadrul unei societatii de constructii
- permis categoria B
Descrierea job-ului:
- Managementul documentelor companiei;
- Coordonarea relatiei cu furnizorii;
- Coordonarea activitatii de evidenta a personalului (condica de prezenta);
- Receptionarea comenzilor / obtinere oferte / comparatie preturi produse;
- Inregistrarea si actualizarea bazelor de date;
- Respectarea procedurilor administrative ale companiei;
- Facturarea/urmarirea platilor/inregistrarea documentelor contabile;
CE OFERIM:
- Salariu cuprins intre 2500 – 3000 lei;
- Mediu de lucru placut;
- Bonusuri din vanzari;
-Suport pentru toate cerintele;