Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Capacitatea de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- Atentie catre detalii
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat
- Cunostinte de contabilitate.
Descrierea postului
- Preia si directioneaza mail-uri si apelurile
- Creaza si mentine relatiile cu partenerii interni si externi ai firmei
- Supervizeaza comenzile de marfa
- Supervizeaza realizarea platilor catre furnizori conform conditiilor contractuale agreate, in vederea asigurarii continuitatii in aprovizionare
- Elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management
- Controleaza cash-ul, biletele la ordin si bonurile de decontare a cheltuielilor
- Asigura suport informational pentru echipa de vanzari
Beneficii:
Precizam ca locatia unde se va desfasura job-ul este pe Autostrada A1, km 23 , langa parcul logistic CTP (cca 10 km de Bucuresti), TRANSPORTUL FIIND ASIGURAT DE CATRE SOCIETATEA NOASTRA, cu preluare din cartierul Militari.