Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea jobului:
- Gestionarea task-urilor directorului national de vanzari
- Raportarea săptamânală / lunară a rezultatelor vânzărilor (tabele vânzari);
- Analiza indicatorilor de performanță și propunerea soluțiilor;
- Coordonarea echipei de vânzări
- Efectuarea sondajelor (vânzări, produse etc) în rândul colaboratorilor;
- Asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare etc.;
- Participa impreuna cu echipa la evenimente de profil;
- Ofera suport administrativ pentru echipa cand situatia o cere;
- Desfasoara activitati care urmaresc dezvoltarea companiei, atingerea tintelor propuse
- Asigurarea unui flux eficient de informatii intre sediul central si punctele de lucru;
- Asigurarea unui flux eficient de informatii intre departamentul vanzari si celelalte departamente;
- Furnizare de informatii; material catre managerii companiei;
- Dezvolatere; centralizarea materialelor publicitare si promotionale;
- Rapoarte zilnice, saptamanale, lunare, trimestriale;
- Coordonarea si monitorizarea saptamanala a campaniilor;
Mai multe detalii despre atributii puteti obtine pe durata interviului
Postul NU include sarcini de secretariat.
Candidatul ideal:
- Cunostinte foarte bune dе operare PC, in special pachetul MS Office /avansat si utilizarea internetului
- Foarte buna capacitate dе planificare, organizare si sinteza;
- Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa;
- Rigurozitate si atentie pentru detalii;
- Cautam o persoana energica si extrem de bine organizata, capabila sa coordoneze o echipa
- Studii superioare si experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj
- Cunostinte dе limba engleza la nivel mediu/avansat
- Abilitatile bune dе comunicare si diplomatie
- Persoana cu spirit de echipa, flexibila si echilibrata
- Abilitati excelente de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare;
- Multitasking si atentie la detalii;
- Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare;
- Abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse;
- Experienta in zona de Inventory si cunostinte privind Aplicatiile Oracle EBS sau SAP , constituie un avantaj
Beneficii:
- Salariu competitiv si bonusare in functie de realizarile societatii
- Stabilitate
- Mediu de lucru dinamic si modern
- Oportunitati de dezvoltare profesionala
Aplica ! Esti foarte aproape de un Job mai bun !