Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea jobului:

  • Gestionarea task-urilor directorului national de vanzari
  • Raportarea săptamânală / lunară a rezultatelor vânzărilor (tabele vânzari);
  • Analiza indicatorilor de performanță și propunerea soluțiilor;
  • Coordonarea echipei de vânzări
  • Efectuarea sondajelor (vânzări, produse etc) în rândul colaboratorilor;
  •  Asigura suport in realizarea principalelor activitati manageriale: planificare, organizare, coordonare, monitorizare etc.;
  • Participa impreuna cu echipa la evenimente de profil;
  • Ofera suport administrativ pentru echipa cand situatia o cere;
  • Desfasoara activitati care urmaresc dezvoltarea companiei, atingerea tintelor propuse
  • Asigurarea unui flux eficient de informatii intre sediul central si punctele de lucru;
  • Asigurarea unui flux eficient de informatii intre departamentul vanzari si celelalte departamente;
  • Furnizare de informatii; material catre managerii companiei;
  • Dezvolatere; centralizarea materialelor publicitare si promotionale;
  • Rapoarte zilnice, saptamanale, lunare, trimestriale;
  • Coordonarea si monitorizarea saptamanala a campaniilor;


Mai multe detalii despre atributii puteti obtine pe durata interviului

Postul NU include sarcini de secretariat.


Candidatul ideal:

  • Cunostinte foarte bune dе operare PC, in special pachetul MS Office /avansat si utilizarea internetului
  • Foarte buna capacitate dе planificare, organizare si sinteza;
  • Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa;
  • Rigurozitate si atentie pentru detalii;
  • Cautam o persoana energica si extrem de bine organizata, capabila sa coordoneze o echipa
  • Studii superioare si experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj
  • Cunostinte dе limba engleza la nivel mediu/avansat
  • Abilitatile bune dе comunicare si diplomatie
  • Persoana cu spirit de echipa, flexibila si echilibrata
  • Abilitati excelente de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare;
  • Multitasking si atentie la detalii;
  • Capacitate mare de adaptare la cerinte noi si capacitate usoara de invatare;
  • Abilitati in gestionarea relatiilor interumane, dinamism si putere mare de adaptare la contexte sociale diverse;
  • Experienta in zona de Inventory si cunostinte privind Aplicatiile Oracle EBS sau SAP , constituie un avantaj


Beneficii:

  • Salariu competitiv si bonusare in functie de realizarile societatii
  • Stabilitate
  • Mediu de lucru dinamic si modern
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala

                                                           Aplica ! Esti foarte aproape de un Job mai bun !

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Honest General Trading pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Honest General Trading pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Honest General Trading locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?