Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerintele postului de Asistent manager:

  • Experienta in domeniul activitatii de secretariat minim 3 an
  • Cunostinte excelente de operare a pachetului MS Office
  • Cunoasterea limbii engleze sau franceze la nivel mediu
  • Elaborarea si redactarea de documente si situatii solicitate de superiorul ierarhic si echipa de management
  • Organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate
  • Organizarea si participarea activa la orice situatie de natura organizatorica
  • Elaborarea de traduceri in/din limba engleza
  • Diverse activitati de marketing - nivel mediu de dificultate
  • Suport in gasirea de solutii si rezolvarea diferitelor tipuri de probleme
  • Redactarea corespondentei zilnice
  • Inregistrarea, organizarea si arhivarea documentelor
  • Colaborarea stransa cu celelalte filiale si departamente ale companiei
  • Capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa
  • Capacitate de a se concentra pe realizare a mai multor sarcini in acelasi timp
  • Atentie sporita la detalii
  • Persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ABC OPREA HOLDING & ASSOCIATES SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ABC OPREA HOLDING & ASSOCIATES SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ABC OPREA HOLDING & ASSOCIATES SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?