Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania Nationala UNIFARM SA - distribuitor national al statului roman de produse farmaceutice, angajeaza ASISTENT MANAGER pentru depozitul din Bucuresti.
Cerinte privind profesia si experienta in domeniu:
- Studii superioare;
- Experiența de minim 2 ani in domeniu;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Cunoștințe de operare Excel;
- Cunoasterea limbii engleze si/sau germane ;
- Persoană organizată, capabilă să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită, spirit analitic, viteza de reactie, capacitate deplina de exercitiu, eficienta;
Atributiile postului:
- urmăreşte agenda Directorului General;
- stabileşte împreună cu Directorul General programul zilnic al activităţilor care îi revin;
- notează programările întâlnirilor Directorului General şi urmăreşte informarea la timp a Directorului General despre acestea;
- asigură reprogramarea intalnirilor Directorului General, în caz de nevoie;
- comunica salariatilor deciziile Directorului General;
- asigura comunicarea escalandand ierarhic (de la salariati spre conducerea Companiei);
- păstrează legătura permanentă între Directorul General şi sefii de compartimente;
- asistă Directorul General la şedinţe de lucru şi întâlniri de afaceri;
- participă la şedinţele de lucru prezidate de Directorul General;
- redactează ordinea de zi şi procesul-verbal al sedintelor/intâlnirilor (daca este cazul);
- asigură redactarea documentelor/ corespondenţei de protocol/ofertelor la standarde de calitate care să asigure imaginea pozitivă a companiei;
- raspunde de organizarea activitatilor de protocol in cadrul intalnirilor;
- participă şi asigură traducerea în cadrul întâlnirilor de afaceri cu clienţii străini.
- primeste, inregistreaza, repartizeaza si expediaza corespondenta;
- gestioneaza registrele Companiei;
- gestioneaza activitatea de multiplicare a documentelor la nivelul companiei;
- tine evidenta actelor normative si a reglementarilor interne;
- arhivează corespondenţa pe criterii care să permită o identificare eficace şi acces rapid la informaţii;
- traduce în/din limba engleză /germana;
- realizează traducerea în/din limba engleză/germana a documentelor de prezentare a companiei sau a altor documente specifice managementului companiei;
- gestionează documentele de interes general ale companiei;
- centralizează normele interne, procedurile companiei şi alte documente de interes general;
- urmăreşte modificările apărute şi asigură actualizările necesare;
- sesizează şi propune corecţii/ metode de armonizare şi simplificare a normelor interne;
- asigură difuzarea către Managementul Companiei, a actualizărilor operate;
- asistă Directorul General şi sefii de departamente în implementarea şi dezvoltarea de noi proiecte, asigurand legătura permanenta dintre Directorul General şi ceilalţi sefi de compartimente, în vederea derulării şi a finalizării cu succes a acestora;
- centralizează informaţiile care îi parvin, le prelucrează şi le prezintă Directorului General în forme clare şi accesibile.
Oferim:
• Pachet salarial atractiv;
• Tichete de masa;
• Mediu de lucru placut, intr-o echipa dinamica.
Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, celelalte aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare de angajare.