Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Compania Nationala UNIFARM SA - distribuitor national al statului roman de produse farmaceutice, angajeaza ASISTENT MANAGER pentru depozitul din Bucuresti.

Cerinte privind profesia si experienta in domeniu:

  • Studii superioare;
  • Experiența de minim 2 ani in domeniu;
  • Foarte bune abilitati de comunicare;
  • Cunoștințe de operare Excel;
  • Cunoasterea limbii engleze si/sau germane ;
  • Persoană organizată, capabilă să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită, spirit analitic, viteza de reactie, capacitate deplina de exercitiu, eficienta;

Atributiile postului:

  • urmăreşte agenda Directorului General;
  • stabileşte împreună cu Directorul General programul zilnic al activităţilor care îi revin;
  • notează programările întâlnirilor Directorului General şi urmăreşte informarea la timp a Directorului General despre acestea;
  • asigură reprogramarea intalnirilor Directorului General, în caz de nevoie;
  • comunica salariatilor deciziile Directorului General;
  • asigura comunicarea escalandand ierarhic (de la salariati spre conducerea Companiei);
  • păstrează legătura permanentă între Directorul General şi sefii de compartimente;
  • asistă Directorul General la şedinţe de lucru şi întâlniri de afaceri;
  • participă la şedinţele de lucru prezidate de Directorul General;
  • redactează ordinea de zi şi procesul-verbal al sedintelor/intâlnirilor (daca este cazul);
  • asigură redactarea documentelor/ corespondenţei de protocol/ofertelor la standarde de calitate care să asigure imaginea pozitivă a companiei;
  • raspunde de organizarea activitatilor de protocol in cadrul intalnirilor;
  • participă şi asigură traducerea în cadrul întâlnirilor de afaceri cu clienţii străini.
  • primeste, inregistreaza, repartizeaza si expediaza corespondenta;
  • gestioneaza registrele Companiei;
  • gestioneaza activitatea de multiplicare a documentelor la nivelul companiei;
  • tine evidenta actelor normative si a reglementarilor interne;
  • arhivează corespondenţa pe criterii care să permită o identificare eficace şi acces rapid la informaţii;
  • traduce în/din limba engleză /germana;
  • realizează traducerea în/din limba engleză/germana a documentelor de prezentare a companiei sau a altor documente specifice managementului companiei;
  • gestionează documentele de interes general ale companiei;
  • centralizează normele interne, procedurile companiei şi alte documente de interes general;
  • urmăreşte modificările apărute şi asigură actualizările necesare;
  • sesizează şi propune corecţii/ metode de armonizare şi simplificare a normelor interne;
  • asigură difuzarea către Managementul Companiei, a actualizărilor operate;
  • asistă Directorul General şi sefii de departamente în implementarea şi dezvoltarea de noi proiecte, asigurand legătura permanenta dintre Directorul General şi ceilalţi sefi de compartimente, în vederea derulării şi a finalizării cu succes a acestora;
  • centralizează informaţiile care îi parvin, le prelucrează şi le prezintă Directorului General în forme clare şi accesibile. 

Oferim:

• Pachet salarial atractiv;

• Tichete de masa;

• Mediu de lucru placut, intr-o echipa dinamica.

Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, celelalte aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare de angajare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Compania Nationala Unifarm SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Compania Nationala Unifarm SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Compania Nationala Unifarm SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?