Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Insignis angajeaza Asistent Manager pentru showroomul din incinta Romexpo.
CANDIDATUL IDEAL
Cunostinte avansate de limba engleza (scris / vorbit);
Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office (in special Excel);
Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;
Abilitate de a invata lucruri noi si de a se adapta la cerinte noi;
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
Capacitate de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp, cu prioritizarea acestora;
Capacitate de a respecta termene limita;
Capacitate de lucru in echipa si interactiune la toate nivelurile ierarhice;
Atentie la detalii;
Seriozitate si confidentialitate;
Intelegere buna a afacerii in ansamblu si abilitatea de a gestiona business-ul;
DESCRIERE JOB
Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie);
Intocmeste documentele de intrare a marfurilor in stoc, urmareste si regleaza, cand este cazul, preturile de achizitie si vanzare ale produselor;
Corespondenta cu furnizorii externi (limba engleza) si interni;
Urmarirea situatiei importurilor efectuate;
Gestionarea fluxului informational generat în interiorul companiei;
Ofera suport pentru celelalte departamente, cand activitatea o cere;
Coordoneaza activitatile si necesarul de protocol;
Intocmirea de situatii centralizatoare specifice activitatilor de office management