Asistent manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

- absolvent/ă studii  medii/superioare;
- experienţa în activitatea de secretariat;
- cunoştinţe operare PC (MS Office avansat – Word, Excel,  Outlook);
- abilităţi organizatorice, orientare către rezultat, receptivitate şi iniţiativă;
- capacitate de coordonare, analiza şi sinteză;
- persoană  bine organizată, dinamică, serioasă, conştiincioasă, punctuala, responsabilă, atentă la detalii, proactiva, bune abilităţi de comunicare;
- permis si masina auto - avantaj;

 

Ofertа noastrа:

Descriеrea аtributiilor corespunzаtoare postului de Asistent Manager:

  • Activitati de secretariat;
  • Intocmirea zilnica a listei cu anunturile de interes pentru companie, extrase de pe platforma SEAP ;
  • Indosarierea si arhivarea documentelor;
  • Copierea, scanarea si imprimarea documentelor;
  • Atributii administrative (aprovizionare/ comanda consumabile, papetarie, protocol si consumabile, etc);
  • Primirea şi gestionarea documentelor zilnice;
  • Intocmirea AWB pentru transmiterea corespondentei prin curierat rapid;
  • Expediere documente Posta Romana atunci cand se impune
  • Depunere/ ridicare documente
  • Pastrarea relatiei cu furnizorii, clientii si colaboratorii;
  • suport pregatire documente pentru departamentul juridic si pentru departamentul de consultanta in Achizitii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BEST ACHIZIȚII SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BEST ACHIZIȚII SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BEST ACHIZIȚII SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?