Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- absolvent/ă studii medii/superioare;
- experienţa în activitatea de secretariat;
- cunoştinţe operare PC (MS Office avansat – Word, Excel, Outlook);
- abilităţi organizatorice, orientare către rezultat, receptivitate şi iniţiativă;
- capacitate de coordonare, analiza şi sinteză;
- persoană bine organizată, dinamică, serioasă, conştiincioasă, punctuala, responsabilă, atentă la detalii, proactiva, bune abilităţi de comunicare;
- permis si masina auto - avantaj;
Ofertа noastrа:
Descriеrea аtributiilor corespunzаtoare postului de Asistent Manager:
- Activitati de secretariat;
- Intocmirea zilnica a listei cu anunturile de interes pentru companie, extrase de pe platforma SEAP ;
- Indosarierea si arhivarea documentelor;
- Copierea, scanarea si imprimarea documentelor;
- Atributii administrative (aprovizionare/ comanda consumabile, papetarie, protocol si consumabile, etc);
- Primirea şi gestionarea documentelor zilnice;
- Intocmirea AWB pentru transmiterea corespondentei prin curierat rapid;
- Expediere documente Posta Romana atunci cand se impune
- Depunere/ ridicare documente
- Pastrarea relatiei cu furnizorii, clientii si colaboratorii;
- suport pregatire documente pentru departamentul juridic si pentru departamentul de consultanta in Achizitii.