Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
COMPANIE CU PESTE 1200 DE ANGAJATI, ANGAJEAZA Asistent Manager
Principalele responsabilitati:
- Redacteaza si pregateste documentatia necesara pentru participarea la diverse LICITATII, intalniri sau sedinte;
- Redacteaza documente, rapoarte, referate, informari, comunicari generale;
- Desfasoara activitati de cercetare pentru obtinerea de informatii utile DIRECTORULUI SOCIETATII;
- Mentine legatura cu tertii (clienti, furnizori, colaboratori);
- Desfasoara activitati de logistica administrativa (aprovizionarea de materiale consumabile, necesare activitatii de birou);
- Urmareste indeplinirea sarcinilor si termenelor date de catre DIRECTORUL SOCIETATII;
ABILITATI:
- Sa cunoasca Limba Engleza (scris si vorbit);
- Sa aiba cunostinte solide de operare PC (OFFICE: Word, Excell, Power point) si navigarea web;
- Sa aiba capacitate ridicata de concentrare, atentie distributiva, sa poata gestiona mai multe sarcini simultan;
- Sa se poata integra rapid in echipa, dar sa fie capabila sa se descurce si singura;
- Sa poata comunica rapid, eficient si concis;
- Sa fie absolventa de studii superioare;
- Sa fie sociabila, placuta si pozitiva.
VINO in echipa noastra si vei beneficia de un mediu de lucru placut, (birouri clasa A) o experienta profesionala complexa si un pachet salarial atractiv.