Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descriere job:
- Asigura partea de secretariat pe segmentul sau;
- Participa la sedintele organizate de societate si intocmeste minuta de sedinta;
- Primeste vizitatorii si anunta persoanele de contact din cadrul societatii;
- Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice;
- Preia, inregistreaza si distribuie la compartimentele implicate,corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor sau a celorlalti angajati;
- Introduce si transmite solicitari in aplicatia interna ;
- Asigurara transmiterea documentelor prin posta, curierat,fax, etc;
- Elibereaza si redacteaza documente si situatii cerute de management;
- Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- Alte activitati specifice activitatii de Asistent Manager.
Cerinte job:
- Educatie: studii medii sau superioare;
- Experienta :experienta in domeniu constituie un avantaj;
- PC: Microsoft Office- (word,excell,power point, outlook, etc).
Beneficii Oferite:
- Se ofera salariu atractiv si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut.