Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ne-ar placea:
- sa ai bune abilitati de comunicare;
- sa fii o persoana organizata, riguroasa, atenta la detalii;
- sa fii o persoana proactiva;
- sa fii o persoana amabila, cu o prezenta placuta.
Este important pentru noi:
• sa ai experienta in activitatea de asistent manager minim 3 ani;
• sa cunosti limba engleza (atat vorbit cat si scris) cel putin la nivel mediu;
• sa ai viteza ridicata de lucru cu ajutorul computerului, cunoscand foarte bine programele MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), etc;
• sa ai abilitati de management al documentelor (gestionare, arhivare, etc).
Tu ar trebui sa:
• gestionezi toate activitatile specifice unui asistent manager; prioritizarea sarcinilor este esentiala.
• gestionezi corespondenta companiei noastre (facturi, corespondenta comerciala, diverse adrese, etc);
• sa preiei apelurile telefonice si emailurile sosite de la partenerii sau clientii externi/interni ai companiei;
• gestionezi activitatea de management ( inregistrarea, distribuire, arhivare) al documentelor, contracte, adrese beneficiari, garantii;, diverse instiintari, notificari;
• gestionezi agenda administrativa de birou sau/si, dupa caz, a agendei de lucru a conducerii companiei;
• duci la bun sfarsit diverse sarcini cu caracter logistic & administrativ (organizarea de evenimente sau reuniuni de lucru, rezervari bilete de avion, hoteluri, asigurari de calatorie sau inchirieri de automobile, etc);
• asiguri suport pentru toate departamentele.
Pentru indeplinirea activitatilor specifice rolului de asistent manager in compania noastra te asiguram ca te vei bucura de un mediu de lucru placut, un bun pachet salarial, asigurarea medicala privata.