Asistent Manager
Sprijinirea Directorului general si Directorului tehnic in sarcinile lor pentru a asigurara buna desfasurare a activitatiilor realizate in toate serviciile din firma.
Raspunde de intocmirea tuturor documentelor, procedurilor, instructiunilor de lucru aferente Sistemul de Managment Calitatii ai societatii.
Sprijina la intocmirea Cartii Constructiei conform legislatiei si regulilor Volum Plan Arhitect;
Raspunde de intocmirea Proceselor Verbale incheiate in urma sedintelor operative, sedintei de analiza a managementului, etc.
Sprijina la intocmirea dosarelor necesare obtinerii autorizatiilor stabilite prin lege pentru lucrarile firmei;
Tine legatura cu furnizorii de materiale de constructii in vederea efectuarii comenzilor si actualizarii stocurilor;
Tine la zi evidenta ofertelor de preturi si materiale de constructii primite de la furnizori ;
Intocmeste contabilitatea primara
La cererea Directorului General sau directorul tehnic tine sub control toate documentele aferente lucrarilor (proiecte, acte, etc.);
Raspunde de arhivarea documentelor societatii, pe categorii, conform procedurilor SMC ;
Se ocupa de intocmirea necesarului de produse de birotica si papetarie.
Pastreaza odine si curatenia la locul de munca.
Isi desfasoara activitatea la sediul.
La cerea conducerii societatii executa orice sarcina pentru buna desfasurare activitatiilor firmei.
Cerinte
- Manevrarea programelor de calculator (internet, word, excel)
- Aptitudini de comunicare
- Calitati de analiza si sinteza a activitatii
- Capacitate de documentare si planificare a activitatii
- Spirit de initiativa
- Rezistenta la stres
PROGRAM
- L-J: 9:00-17:30 Pauza de masa 13:00-13:30
- Vineri: 9:00-13:00
SALARIU
- 3000 RON