Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Pregătire și experiență:
Studii:
- absolvent al unei forme de învățământ superioare;
Aptitudini:
- inteligență (gândire logică, memorie);
Atitudini:
- sincer, dispus la colaborare;
-corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
- atenție către detalii ;
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi;
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;
Cunostinte:
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;
- limba engleză scris/vorbit.
Responsabilități și sarcini:
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
- asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice;
- preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați;
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail;
- actualizarea bazei de date documente;
- rezervări hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.