Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- absolvent studii superioare;
- experiența în activități de suport și secretariat constituie un avantaj;
- cunoștințe de operare PC (MS Office -Word, Excel, Outlook);
- limba engleză - nivel mediu/avansat (citire, vorbire, înțelegere);
- bună cunoaștere a gramaticii limbii române;
- rapiditate și acuratețe în redactarea documentelor;
- punctualitate, seriozitate, atenție la detalii.
Descrierea jobului
- asigură activitățile legate de agenda de lucru a Directorului General;
- programează și obține confirmări pentru întălniri, audiențe și vizite;
- execută activități de secretariat: preia apeluri telefonice, transmite mesaje, documente, informări și comunicări generale, ține evidența documentelor, alte activități specifice postului;
- redactează documente/mesaje necesare Directorului General și texte elaborate de departamentul juridic al companiei.
Notă:
Toate datele primite vor fi tratate confidențial. Numai persoanele selectate vor fi contactate în vederea participării la interviu.