Descrierea postului:
Asistarea Directorului General in activitatea sa zilnica;
Gestionarea mesajelor si corespondentei;
Redactarea documentelor ( Contracte, acte aditionale, Devize, Situatii de lucrari, procese verbale, diverse situatii solicitate de Directorul General)
Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
Mentinerea unui flux comunicational interdepartamental continuu si eficient;
Managementul documentelor companiei (managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial, traducerea anumitor documente când situaţia o cere - in colaborare cu societatea de traduceri)
Gestionarea fluxului informaţional generat în interiorul companiei (întocmirea şi trimiterea către persoanele participante a ordinii de zi a şedinţelor, întocmirea proceselor verbale ale şedinţelor, redactarea şi trimiterea procedurilor şi a regulilor interne în conformitate cu normele interne ale companiei).
Diferite sarcini transmise de Directorul General
Cerinte candidat:
Cunostinte medii spre avansate Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),
Cunostinte program de facturare SMARTBILL prezinta un avantaj
Cunoscator de limba engleza avansat
Persoana responsabila, sa asculte inainte sa vorbesca, sa aiba o gandire rapida, sa poata sa lucreze sub presiune, sa fie atenta la detalii, sa semnaleze cand canstata neregului.
Salariul se negociaza la interviu