Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Construim cea mai modernă infrastructură subterană pentru telecomunicații din București și te invităm să faci parte din echipa noastră!
Ce responsabilități vrem să-ți încredințăm?
- preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
- primirea, evidența și repartizarea corespondenței interne și externe;
- efectuarea unor lucrări de specialitate: organizarea și actualizarea unor situații, redactarea unor materiale de corespondență, păstrarea și operarea în diverse registre de evidență;
- administrarea aranjamentelor de călătorie și a rezervărilor la hotel;
- înregistrarea și arhivarea documentelor firmei, aplicarea ștampilei și repartizarea acestora la departamentelor firmei;
- tehnoredactarea documentelor, clasarea și evidența strictă a acestora;
- participarea la ședințele generale ale firmei și asigurarea protocolului;
- depunerea unor documente la diverse instituții.
Ce ne dorim de la tine?
- cunoștințe avansate pachet Office (Word, Excel, Power Point);
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă pentru soluționarea optimă și la timp a problemelor;
- abilități avansate de comunicare, sintetizare și transmitere informații;
- corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii și cu sarcinile de serviciu;
- permis conducere auto categoria B.
Ce îți oferim?
- o echipă dinamică și primitoare;
- tichete de masă;
- abonament servicii medicale la clinică privată.
Trimite-ne CV-ul tău până pe 6 noiembrie și poate ne vedem la o cafea în sediul nostru (care, by the way, este în Băneasa).
Noi căutăm profesioniști integri. Tu ce fel de firmă cauți?