Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Stabilirea si dezvoltarea relatiilor cu clientii prin implicarea profesionala
- Inventarierea stocurilor
- Asigurarea ca angajatii indeplinesc o varietate de sarcini, ofera clientilor raspunsuri la intrebari
- Asigurarea satisfactiei clientilor prin instruirea corespunzatoare a angajatilor si respectarea politicii companiei
- Rularea personalului atunci cand managerul nu este in serviciu
- Mentinerea angajatilor motivati, solutionarea conflictelor si luarea deciziilor
- Asigurarea ca toate documentele sunt actualizate
- Realizarea programului saptamanal pentru toti angajatii
- Pastrarea corespondentei folosind email dintre client - companie
- Recrutarea personalului
- Instruirea personalului
- Participarea la sedintele din cadrul companiei, in urma acestora oferind tuturor angajatilor informatii cu privire la schimbarea regulilor companiei
- Intampinarea si indrumarea elevilor catre atelierele/salile de curs la care sunt inscrisi
- Preluarea apelurilor telefonice si solutionarea cererilor primite din partea clientilor
- Furnizarea cu amabilitate a informatiilor solicitate
- Incasarea contravalorii serviciilor oferite clientilor
- Incasarea contravalorii materialelor de arta vandute
- Gestionarea activitatii administrative din receptie: corespondenta, programari, etc.
- Intocmirea de rapoarte zilnice
Cerinte:
- experienta pe un post similar
- cunostinte contabilitate primara
- cunostinte MS Office
- cunostinte limba engleza (avansat)
- abilitati de comunicare si relationare
- persoana calma, toleranta, cu abilitati de rezolvare a problemelor aparute
- persoana sociabila si orientata catre oameni
- un bun planificator al timpului si activitatilor
- atenta la detalii, eficienta, responsabila
Program: Luni - Vineri, 13:00 - 21:30