Asistent manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Studii superioare;
  • Cunostinte solide de operare calculator MS Office - Word, Excel;
  • Persoana perseverenta, ordonata, organizata si meticuloasa;
  • Capacitate de a intocmi corect si complet, documentele specifice, de a le ordona si gestiona;
  • Capacitate de comunicare;

Responsabilitati :

  • Organizarea si realizarea activitatilor administrative si de secretariat;
  • Intocmirea rapoartelor si a situatiilor cerute de management;
  • Tinerea evidentei stricte a documentelor originale/copii ale acestora;
  • Tinerea evitentei Itp, RCA, Casco pentru masinile companiei;
  • Preluarea si gestionarea apelurilor telefonice si a mail-urilor;
  • Redactarea si transmiterea corespondentei;
  • Intocmirea si achizitionarea necesarului de consumabile;
  • Pastrarea evidentei inregistrarilor;
  • Gestionarea si arhivarea documentelor de interes general ale firmei;
  • Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.

Se ofera:

  • Salariu atractiv;
  • Posibilitati de avansare;
  • Mediu de lucru placut;
  • Transport asigurat de la metrou Piata Unirii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. RO-STAR S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. RO-STAR S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. RO-STAR S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?