Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Studii superioare;
- Cunostinte solide de operare calculator MS Office - Word, Excel;
- Persoana perseverenta, ordonata, organizata si meticuloasa;
- Capacitate de a intocmi corect si complet, documentele specifice, de a le ordona si gestiona;
- Capacitate de comunicare;
Responsabilitati :
- Organizarea si realizarea activitatilor administrative si de secretariat;
- Intocmirea rapoartelor si a situatiilor cerute de management;
- Tinerea evidentei stricte a documentelor originale/copii ale acestora;
- Tinerea evitentei Itp, RCA, Casco pentru masinile companiei;
- Preluarea si gestionarea apelurilor telefonice si a mail-urilor;
- Redactarea si transmiterea corespondentei;
- Intocmirea si achizitionarea necesarului de consumabile;
- Pastrarea evidentei inregistrarilor;
- Gestionarea si arhivarea documentelor de interes general ale firmei;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
Se ofera:
- Salariu atractiv;
- Posibilitati de avansare;
- Mediu de lucru placut;
- Transport asigurat de la metrou Piata Unirii.