Responsibilitati
Asigurarea unui serviciu eficient de receptie;
Asista managerul in probleme de comunicare, documentare si coordonare interna
Sarcini administrative;
Efectuarea de aranjamente de calatorie, rezervari de hotel, organizarea de intalniri;
Gestionarea biroului si a furnizorilor administrativi;
Gestionarea tuturor apelurilor telefonice primite, a mesajelor de fax primite si trimise, a e-mailurilor;
Primirea corespondentei de birou, sortarea si distribuirea acesteia;
Urmarirea platilor, pastrarea legaturii cu autoritatile locale;
Actualizarea informațiilor în diferite aplicatii;
Cerinte/Beneficii
Abilitati de comunicare si abilitati interpersonale excelente;
Persoana sociabila;
Persoană dinamică, eficienta, care respecta termenele limita;
Organizat, structurat; capacitate de a prioritiza sarcinile corect;
Experientă pe o pozitie similara – este un plus;
Bune abilitati de utilizare a calculatorului si utilizarea pachetului Microsoft Office;
Cunostinte de limba engleza – fluent;
Oferta (bonusuri, beneficii):
Salariu motivant;
Plan de stimulare corespunzator performantelor personale si ale organizatiei;
Oportunitati de formare si specializare profesionala;