Asistent manager

Salar brut
500 - 1000 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal: 
- bune abilitati de comunicare in limba engleza
- abilitati de negociere si orientare catre rezultat
- abilitati de lucru in echipa
- capacitate de asimilare rapida a cunostintelor si de prioritizare a activitatilor
- experienta in posturi ce presupune relationarea cu clientii reprezinta un avantaj
- cunostinte solide de MS Office, Excel, Outlook, 
- persoana dinamica, analitica, atenta la detalii cu spirit comunicativ si abilitati organizatorice, proactiva, cu dorinta mare de dezvoltare profesionala
Descriere job:
- Realizarea achizitiilor de marfa: lansarea comenzilor catre furnizori, confirmarea comenzilor, solutionarea neconformitatilor, receptionarea produselor, urmarirea livrarii acestora catre client
- stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii
- cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii
- prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali
- elaboreaza si lanseaza comenzi catre furnizori
- urmareste situatia comenzile lansate


Oferta noastra:

- perspective de lungă durata

- echipă tânără, dinamică

- oportunităţi de dezvoltare şi promovare

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC DAROM IMPEX SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC DAROM IMPEX SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC DAROM IMPEX SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?