Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- bune abilitati de comunicare in limba engleza
- abilitati de negociere si orientare catre rezultat
- abilitati de lucru in echipa
- capacitate de asimilare rapida a cunostintelor si de prioritizare a activitatilor
- experienta in posturi ce presupune relationarea cu clientii reprezinta un avantaj
- cunostinte solide de MS Office, Excel, Outlook,
- persoana dinamica, analitica, atenta la detalii cu spirit comunicativ si abilitati organizatorice, proactiva, cu dorinta mare de dezvoltare profesionala
Descriere job:
- Realizarea achizitiilor de marfa: lansarea comenzilor catre furnizori, confirmarea comenzilor, solutionarea neconformitatilor, receptionarea produselor, urmarirea livrarii acestora catre client
- stabileste si dezvolta relatia cu furnizorii
- cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii
- prospecteaza piata si realizeaza comparatii de pret si produse intre furnizorii din portofoliu si cei potentiali
- elaboreaza si lanseaza comenzi catre furnizori
- urmareste situatia comenzile lansate
Oferta noastra:
- perspective de lungă durata
- echipă tânără, dinamică
- oportunităţi de dezvoltare şi promovare