Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL:
- NU este relevanta experienta, ci dorinta de munca si proactivitatea
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Outlook, Excel si Word), reprezinta o necesitate
- Viitorul nostru coleg trebuie in primul rand sa aiba o atitudine pozitiva, sa demonstreze abilitati superioare de comunicare si relationare interpersonala
- Fluenta in vorbire si scriere (candidatul trebuie sa vorbeasca si sa scrie corect gramatical)
- De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat, elegant, o fire responsabila
- Punctualitatea si tinuta bussines sunt obligatorii.
ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI:
- Preluare si gestionare apeluri telefonice, intampinarea clientilor companiei
- Oferirea informatiilor specifice nevoilor clientilor
- Intretinerea si updatarea pemanenta a bazelor de date a companiei
- Asigurarea suportului necesar echipei de vanzari
- Raportarea zilnica catre superiorul ierarhic.
BENEFICII:
- Salariu fix
- Bonusuri lunare
- Traininguri de specialitate gratuite
- Localizare ultra-centrala a locului de munca (zona Alba Iulia - Unirii)
Grupul SMART CREDIT este prezent pe piata financiar-bancara din Romania de 8 ani.
Acoperim o gama larga de servicii financiare si punem accent pe rezolvarea rapida a oricarei solicitari.
Cele peste 18 colaborari cu partenerii nostri (institutii financiare, avocati, experti contabili, notari) ne ajuta sa gasim rezolvarea a peste 87% din cererile clientilor.
Punem accent pe incredere, respect si credem cu tarie in dezvoltarea persoanala si promovarea interna.