Salar brut
1000 - 1600 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CANDIDATUL IDEAL:

- NU este relevanta experienta, ci dorinta de munca si proactivitatea
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office (in special Outlook, Excel si Word), reprezinta o necesitate
- Viitorul nostru coleg trebuie in primul rand sa aiba o atitudine pozitiva, sa demonstreze abilitati superioare de comunicare si relationare interpersonala
- Fluenta in vorbire si scriere (candidatul trebuie sa vorbeasca si sa scrie corect gramatical)
- De asemenea, trebuie sa evidentieze un caracter diplomat, elegant, o fire responsabila
- Punctualitatea si tinuta bussines sunt obligatorii.


ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI:

- Preluare si gestionare apeluri telefonice, intampinarea clientilor companiei
- Oferirea informatiilor specifice nevoilor clientilor
- Intretinerea si updatarea pemanenta a bazelor de date a companiei
- Asigurarea suportului necesar echipei de vanzari
- Raportarea zilnica catre superiorul ierarhic.


BENEFICII:

- Salariu fix
- Bonusuri lunare
- Traininguri de specialitate gratuite
- Localizare ultra-centrala a locului de munca (zona Alba Iulia - Unirii)

Grupul SMART CREDIT este prezent pe piata financiar-bancara din Romania de 8 ani.

Acoperim o gama larga de servicii financiare si punem accent pe rezolvarea rapida a oricarei solicitari.

Cele peste 18 colaborari cu partenerii nostri (institutii financiare, avocati, experti contabili, notari) ne ajuta sa gasim rezolvarea a peste 87% din cererile clientilor.

Punem accent pe incredere, respect si credem cu tarie in dezvoltarea persoanala si promovarea interna.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Smart Credit Management pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Smart Credit Management pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Smart Credit Management locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?