Asistent Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Sarcini:

  • operare contabilitate primara (emite facturi, inregistreaza facturi, deconturi, etc)
  • tine o buna evidenta a documentelor de lucru 
  • actualizarea bazei de date in cadrul aplicatiei tip CRM
  • elaborareaza și redactareaza documente și situații cerute de management 
  • asigurarea suport pentru toate departamentele 
  • organizare transporturi interne si externe
  • tine legatura cu clientii, furnizorii, colaboratorii si angajatii societatii
  • urmareste incasarii facturilor in termenele prevazute.

Cum ar trebui sa fie aceasta persoana ca sa fie si ea si noi multumiti de colaborare?

  • Sa fie pozitiva. Ne intelegem bine in firma si nu dorim sa strice cineva atmosfera.
  • Sa fie dispusa sa invete. Daca nu invata, nu creste.
  • Sa se imbrace frumos – da, imaginea ei/noastra transmite imaginea firmei.
  • Sa fie organizata.
  • Sa fie atenta la detalii.
  • Sa fie descurcareata si perseverenta. Cand ii dam o situatie de rezolvat sa nu se opreasca pana nu gaseste solutia.
  • Sa stie sa vorbeasca frumos la telefon si sa scrie frumos (educat).
  • Sa cunoasca limba engleza.
  • Sa detina cunostiinte de contabilitate primara minime
  • Sa stie sa conduca. Din cand in cand o sa fie nevoie sa rezolve diferite lucruri si va trebui sa foloseasca masina firmei pentru asta. Acest lucru poate fi optional.
  • Poate sa fie proaspat absolventa. Nu conteaza varsta, conteaza atitudinea!

Ce oferim in schimb? 

  • Salariu fix
  • Prime Sarbatori
  • Zile libere Sarbatori
  • Program fix (L-V, 9:30-18:00)
  • Laptop
  • Telefon
  • Birou
  • Atmosfera de lucru placuta
  • Seriozitate
  • Carti de vizita
  • Posibilitatea de a avansa
  • Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la HIDROSTYLE pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la HIDROSTYLE pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are HIDROSTYLE locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?