Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Sarcini:
- operare contabilitate primara (emite facturi, inregistreaza facturi, deconturi, etc)
- tine o buna evidenta a documentelor de lucru
- actualizarea bazei de date in cadrul aplicatiei tip CRM
- elaborareaza și redactareaza documente și situații cerute de management
- asigurarea suport pentru toate departamentele
- organizare transporturi interne si externe
- tine legatura cu clientii, furnizorii, colaboratorii si angajatii societatii
- urmareste incasarii facturilor in termenele prevazute.
Cum ar trebui sa fie aceasta persoana ca sa fie si ea si noi multumiti de colaborare?
- Sa fie pozitiva. Ne intelegem bine in firma si nu dorim sa strice cineva atmosfera.
- Sa fie dispusa sa invete. Daca nu invata, nu creste.
- Sa se imbrace frumos – da, imaginea ei/noastra transmite imaginea firmei.
- Sa fie organizata.
- Sa fie atenta la detalii.
- Sa fie descurcareata si perseverenta. Cand ii dam o situatie de rezolvat sa nu se opreasca pana nu gaseste solutia.
- Sa stie sa vorbeasca frumos la telefon si sa scrie frumos (educat).
- Sa cunoasca limba engleza.
- Sa detina cunostiinte de contabilitate primara minime
- Sa stie sa conduca. Din cand in cand o sa fie nevoie sa rezolve diferite lucruri si va trebui sa foloseasca masina firmei pentru asta. Acest lucru poate fi optional.
- Poate sa fie proaspat absolventa. Nu conteaza varsta, conteaza atitudinea!
Ce oferim in schimb?
Salariu fix
Prime Sarbatori
Zile libere Sarbatori
Program fix (L-V, 9:30-18:00)
Laptop
Telefon
Birou
Atmosfera de lucru placuta
Seriozitate
Carti de vizita
Posibilitatea de a avansa