Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
ATRIBUTII:
1. Evidenta contabila primara
utilizare SmartBill - program de facturare (emitere facturi, actualizare incasari si plati)
intocmire si actualizare registru de casa
colectare facturi furnizori si inregistrare in SmartBill
intocmire deconturi de cheltuieli
intocmire pontaj si tichete de masa
organizare si transmitere dosar contabilitate catre firma de contabilitate
2. Administrativ
comunicare cu HR si SSM (adeverinte, contracte de munca, medicina muncii, etc)
comanda catre furnizorii de apa, cafea, birotica, etc
evidenta contracte furnizori
Intocmire situatii si statistici lunare / anuale
3. Relatii cu publicul
preluare apeluri telefonice si raspuns direct, dupa caz, sau redirectionare catre persoanele competente din firma
corespondenta cu terti (monitorizare e-mail si raspuns la solicitari diverse, intocmire adrese si transmitere prin curier, etc)
CERINTE MINIME:
Studii medii/superioare
Limba straina de circulatie internationala (Engleza, etc) - optional, dar este un avantaj
Operare pachet MS Office (word, xlsx, ppt, outlook) – stadiu avansat
Abilitati de comunicare – stadiu avansat
Spirit de echipa
Rezistenta la stress
Adaptare la schimbare