ASISTENT MANAGER

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

ATRIBUTII:

1. Evidenta contabila primara

  • utilizare SmartBill - program de facturare (emitere facturi, actualizare incasari si plati)
  • intocmire si actualizare registru de casa
  • colectare facturi furnizori si inregistrare in SmartBill
  • intocmire deconturi de cheltuieli
  • intocmire pontaj si tichete de masa
  • organizare si transmitere dosar contabilitate catre firma de contabilitate
  • 2. Administrativ

  • comunicare cu HR si SSM (adeverinte, contracte de munca, medicina muncii, etc)
  • comanda catre furnizorii de apa, cafea, birotica, etc
  • evidenta contracte furnizori
  • Intocmire situatii si statistici lunare / anuale
  • 3. Relatii cu publicul

  • preluare apeluri telefonice si raspuns direct, dupa caz, sau redirectionare catre persoanele competente din firma
  • corespondenta cu terti (monitorizare e-mail si raspuns la solicitari diverse, intocmire adrese si transmitere prin curier, etc) 
  • CERINTE MINIME:

  • Studii medii/superioare
  • Limba straina de circulatie internationala (Engleza, etc) - optional, dar este un avantaj
  • Operare pachet MS Office (word, xlsx, ppt, outlook) – stadiu avansat
  • Abilitati de comunicare – stadiu avansat
  • Spirit de echipa
  • Rezistenta la stress
  • Adaptare la schimbare
  •  

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TNP GLOBAL &PARTNERS pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TNP GLOBAL &PARTNERS pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are TNP GLOBAL &PARTNERS locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?