ASISTENT MANAGER

Salar brut
450 - 550 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:
- Asigurare protocol in cadrul intalnirilor;
- Gestionarea activitatilor administrative si de secretariat;
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- Indosariere, organizare si arhivare documente;
- Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii societatii;
- Evidenta intrari si iesiri;
Cerinte:
- Cunostinte contabilitate primara;
- Studii superioare finalizate;
- Persoana prezentabila, comunicativa, organizata, responsabila, corecta;
- Cunostinte de utilizare a pachetului office;
- Limba engleza - scris si vorbit nivel mediu

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TERRA GRES pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TERRA GRES pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TERRA GRES locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?