Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Asistent manager pentru biroul din Cluj-Napoca, Bd Muncii nr 18.

Cerinte:

  • limba engleza si franceza nivel conversational.

Atributii:

  • Mentine relatii cu clientii externi si cu furnizorii de logistica;
  • Evidenta receptii in programe specializate;
  • Achizitii materiale necesare productiei;
  • Verifica saptamanal stocurile pe furnizori pentru identificarea necesarului de marfasi transmite comenzile catre furnizori;
  • Diverse rapoarte ce se  solicita din derularea activitatilor;
  • Supraveghere modificari de pret survenite;
  • Procesare comenzi si emitere proforme;
  • Intocmire etichete;
  • Diverse alte sarcini;

Beneficii:

  • decontare transport;
  • tichete de masa;
  • program de lucru: full time 8-16:30 L-V.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ENTOURAGE FURNITURE SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ENTOURAGE FURNITURE SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ENTOURAGE FURNITURE SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?