Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Indeplinirea atributiunilor care ii revin in domeniul administrativ/secretariat;
  • Intocmirea de registre/rapoarte/evidente/contracte;
  • Prezentarea produselor si serviciilor societatii clientilor.


Cerinte:

  • Studii medii / superioare
  • Cunostinte de operare calculator: MS Office;
  • Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
  • Excelente abilitati de comunicare si organizare;
  • Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor;
  • Integritate profesionala;
  • Contabilitate primara.

Oferim:

  • salar motivational
  • prime sezoniere.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la RIVER TRADE & SERVICES SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la RIVER TRADE & SERVICES SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are RIVER TRADE & SERVICES SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?