Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Institutie financiara angajam – ASISTENT MANAGER - pentru sediul central din Cluj-Napoca
Cerinţe:
- Studii medii sau superioare;
- Cunoştinţe temeinice de utilizare a pachetului MS Office;
- Limba engleză – nivel mediu;
- Persoană serioasă, responsabilă şi organizată;
- Deschisă, sociabilă, capabilă de a stabili şi menţine relaţiile cu colaboratorii;
- Cu putere de convingere, cu bune abilităţi de comunicare şi relaţionare susţinte de spirit de iniţiativă;
- Capabilă să muncească în echipă şi să comunice corect;
- Orientată spre rezultate, spirit de organizare şi capacitate de automotivare;
- Atitudine pozitivă,flexibilitate, receptivitate şi responsabilitate.
rincipalele responsabilităţi:
- Preia corespondenţa de orice fel sosită din exterior, asigură înregistrarea ei în format fizic cât şi electronic în registrele interne, o distribuie pe destinaţii;
- Preia toate legăturile primite pe cale telefonică, fax, e-mail şi pe alte canale, oferă explicaţiile cerute şi face legăturile de comunicare cu interiorul şi exteriorul firmei;
- Asigurarea unuiflux de informatii corect si eficient, atat intern cat si extern;
- Realizează activităţile administrative şi de protocol (consumabile, papetarie, etc…);
- Gestionează agenda de întâlniri şi evenimente;
- Asigură suport administrativ pentru toate departamentele firmei, la cererea superiorilor ierarhici cărora i se subordonează.
Beneficii:
- Pachetul salarial se negociază la interviu.
- Program de lucru: 8 ore/zi.