Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Prodfer Construct este o companie specializata in constructia de parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni.
Cu o echipa de aproximativ 100 de angajati suntem dedicati in a construi parteneriate si a oferi solutii de calitate clientilor nostri.
Cu o experienta vasta in construirea parcurilor fotovoltaice, putem vorbi de un portofoliu de clienti nationali si internationali.
Puterea, perseverenta si spiritul de echipa e ceea ce ne defineste in colaborarea cu clientii nostri.
Prodfer Construct cu sediul in Cluj-Napoca, Bulevardul Muncii, corp B.
Alatura-te echipei noastre! Suntem bucurosi sa te cunoastem!
Esti persoana potrivita daca:
- Ai studii medii finalizate
- Ai lucrat pe un post similar cel putin 1 an
- Absolvirea unei scoli tehnice constituie un avantaj
- Esti o persoana cu un caracter pozitiv, dinamica, sociabila si amabila,
- Detii abilitati de comunicare si lucru in echipa
- Esti ordonat/a, riguroas/a si Iti place sa iti planifici timpul si activitatile
- Esti atent/a la detalii
- Iti asumi responsabilitatea
- Ai o voce placuta
Cerintele postului:
- Limba engleza nivel mediu scris si vorbit
- Limba germana constitie avantaj
- Cunostinte de contabilitate primara
- Angajament de lungă durată
- Cunostinte de operare MAC si in utilizarea Internetului;
- Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata spre rezultate, cu abilitati organizatorice;
- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa
- Permis de conducere categoria B
Responsabilitati:
- Activități de secretariat: contracte, discuții cu firme partenere și cu clienții, telefonat, documentație.
- Activitati de contabilitate primara: intocmire registru de casa, evidenta /urmarirea facturilor primite de la furnizori, intocmire deconturi si dispozitii de plata, efectuare operatii bancare
- Minutarea sedintelor de management ale societatii
- Tine agenda administratorului societatii
- Organizarea mobilitatilor (deplasarilor) in tarile partenere
- Cautare de oferte pentru realizarea evenimentelor
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat (preluarea apelurilor telefonice, asigurarea protocolului in interiorul si in cadrul intalnirilor)
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- Actualizarea bazei de date documente,
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- Colaboreaza cu toate departamentele societatii
Beneficii:
- - pachet salarial atractiv
- - bonuri de masa
- - un mediu de lucru placut si competitiv
- - oportunitatea dezvoltarii carierei intr-o companie serioasa, solida si de succes