Asistent manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Prodfer Construct este o companie specializata in constructia de parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni.

Cu o echipa de aproximativ 100 de angajati suntem dedicati in a construi parteneriate si a oferi solutii de calitate clientilor nostri.

Cu o experienta vasta in construirea parcurilor fotovoltaice, putem vorbi de un portofoliu de clienti nationali si internationali.

Puterea, perseverenta si spiritul de echipa e ceea ce ne defineste in colaborarea cu clientii nostri.

Prodfer Construct cu sediul in Cluj-Napoca, Bulevardul Muncii, corp B.

Alatura-te echipei noastre! Suntem bucurosi sa te cunoastem!

Esti persoana potrivita daca:

  • Ai studii medii finalizate
  • Ai lucrat pe un post similar cel putin 1 an
  • Absolvirea unei scoli tehnice constituie un avantaj
  • Esti o persoana cu un caracter pozitiv, dinamica, sociabila si amabila,
  • Detii abilitati de comunicare si lucru in echipa
  • Esti ordonat/a, riguroas/a si Iti place sa iti planifici timpul si activitatile
  • Esti atent/a la detalii
  • Iti asumi responsabilitatea
  • Ai o voce placuta

Cerintele postului:

  • Limba engleza nivel mediu scris si vorbit
  • Limba germana constitie avantaj
  • Cunostinte de contabilitate primara
  • Angajament de lungă durată
  • Cunostinte de operare MAC si in utilizarea Internetului;
  • Atentie distributiva, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
  • Persoana pro-activa, cu initiativa, dinamica, orientata spre rezultate, cu abilitati organizatorice;
  • Abilitati de comunicare si de lucru in echipa
  • Permis de conducere categoria B

Responsabilitati:

  • Activități de secretariat: contracte, discuții cu firme partenere și cu clienții, telefonat, documentație.
  • Activitati de contabilitate primara: intocmire registru de casa, evidenta /urmarirea facturilor primite de la furnizori, intocmire deconturi si dispozitii de plata, efectuare operatii bancare
  • Minutarea sedintelor de management ale societatii
  • Tine agenda administratorului societatii
  • Organizarea mobilitatilor (deplasarilor) in tarile partenere
  • Cautare de oferte pentru realizarea evenimentelor
  • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat (preluarea apelurilor telefonice, asigurarea protocolului in interiorul si in cadrul intalnirilor)
  • Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
  • Actualizarea bazei de date documente,
  • Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
  • Colaboreaza cu toate departamentele societatii

Beneficii:

  • - pachet salarial atractiv
  • - bonuri de masa
  • - un mediu de lucru placut si competitiv 
  • - oportunitatea dezvoltarii carierei intr-o companie serioasa, solida si de succes

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Prodfer Construct SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Prodfer Construct SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Prodfer Construct SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?