Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice si al mailurilor catre departamente ;
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate ;
- preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta ;
- indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati ;
- redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice , asigura transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail;
- actualizeaza baza de date documente cand este cazul ;
- asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari, hotel, transport);
- elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management ;
- realizeaza necesarul de rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii activitatii ;
- verifica daca documentele justificative primite spre inregistrare poarta viza de control al fiecarui department;
- intocmeste deconturi;
- verifica si intocmeste ordine de deplasare .
- traduceri de corespondenta, traduceri verbale ENGLEZA/POLONEZA