Asistent manager
Descrierea postului:
- primirea, sortarea și direcționarea zilnica a corespondenței către departamente ori către mapa Directorului General /Adjunct, în mod corect și la timp;
- urmarirea si verificarea înregistrarii corespondenței în Registrul de Intrări-Ieșiri si a arhivarii corelate si corespunzatoare a acesteia;
- asigură / urmărește confirmarea primirii corespondenței de către destinatari;
- transmiterea rezolutiilor Directorului General /Adjunct, a informațiilor din partea Conducerii către departamente/angajați;
- răspunde la telefon/email și asigură transmiterea informațiilor către persoanele interesate/ responsabile;
- tehnoredactează documentele solicitate de către Directorul General/Adjunct;
- convoaca si participa la intalnirile operative solicitate de catre Directorul General, intocmind un sumar al acestora si distribuind sarcinile si termenele catre departamentele responsabile;
- urmareste si verifica indeplinirea sarcinilor/ transmiterea raspunsurilor conform rezolutiilor Conducerii (din corespondenta, email si operative) si in termenul precizat, informand Directorul General /Adjunct asupra stadiului indeplinirii acestora;
- primește vizitatori și asigură protocolul aferent;
- menține legătura cu agenții de turism și transport pentru a asigura deplasări în interes de serviciu ale angajaților/partenerilor firmei
- asigură păstrarea confidențialității informațiilor primite/transmise
- răspunde de corespondența primită și transmisă cu atenție, promptitudine și corectitudine, asigurand trasabilitatea acesteia;
- respectă si verifica respectarea termenelor de predare a situațiilor/solicitărilor Directorului General;
- are o atitudine politicoasă față de colegi și parteneri;
- respectă instructiunile de lucru și procedurile firmei
Candidatul ideal:
- Studii superioare
- Constituie avantaj experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani
- Abilități de relaționare, planificare și organizare corespondenta comerciala;
- Responsabil, motivat, integru, organizat;
- Rigoare in gestiunea documentelor;
- Cunostinte de operare calculator: MS Office,Internet;
- Cunostinte limba engleza nivel avansat
- Permis conducere categ. B, uneori fiind necesare deplasari in interes de serviciu.
Salariul va fi stabilit in urma interviului.