Te invităm alături de noi!
Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.
Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:
- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.
Ești de-al nostru dacă:
- ești o persoană responsabilă, atentă la detalii și cu simțul umorului;
- ai abilități de structurare a muncii;
- unul dintre atuurile tale este comunicarea interpersonală.
- știi care este diferența între un manager și un lider.
Constituie avantaje dacă deții cunoștințe cu privire la pachetul Microsoft Office și ai diplomă de Inspector resurse umane.
Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:
- Îndrumarea persoanele din exteriorul organizației;
- Asigurarea protocolului ședințelor;
- Asigurarea fluxul informaţional al companiei (corespondenta, e-mail, telefon, etc.)
- Operarea registrului de intrări-ieșiri din cadrul organizației;
- Obținerea aprobărilor Directorului General pe documentele primite zilnic;
- Colaborarea cu departamentul Resurse Umane privind: recrutarea, prezenta zilnică, arhivarea documentelor.
La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.
Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- tichete de masă, prime anuale de sărbători (Paște, Crăciun);
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:30-17:30 (8 h + 1 h pauza de masa)