Asistent manager/ contabilitate primara

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea jobului:

Asistent manager & contabilitate primara

Realizarea și gestionarea dosarelor de personal.

Întocmirea contractelor individuale de munca și anexele aferente contractului individual de muncă, întocmirea actelor adiționale, în funcție de modificările clauzelor contractuale, întocmirea deciziilor de încetare a contractului individual de muncă și anexele deciziei.

Programarea vizitelor medicale şi evidența controlului medical periodic.

Întocmirea deciziilor de suspendare/incetare suspendare, detașare.

Întocmirea deciziilor interne care țin de evidența personalului.

Întocmirea fișelor de pontaj ale angajaţilor.

Informare angajaţi şi viitori angajaţi.

Întocmirea unui centralizator pentru a urmări realizarea concediilor de odihnă ale personalului.

Evidență dosare persoane în întreținere (adeverințe ANAF, declarații pe proprie răspundere.

Eliberarea adeverințelor solicitate de salariați/foști salariați (adeverință salariat, adeverinta concediu medical).

Coordonarea activitatii de evidenta a personalului (ordinele de deplasare, certificatele medicale).

Raspunde de inregistrarile de contabilitate primara si de verificarea financiara a contractelor societatii.

Verifica si inregistreaza deconturile lunare ale angajatilor societatii.

Asigura managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortarea, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential).

Conduce evidenta obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe la nivelul intregii companii.

Colecteaza si organizeaza date de la departamentul tehnic si vanzari.

Este persoana de legatura cu departamentul contabil si cel tehnic.

Asigura preluarea de sarcini de la managementul companiei pentru rezolvarea activitatilor specific societatii.

Inregistrare furnizori interni si externi, inregistrare clienţi.

Intocmirea documentelor justificative privind incasarile si platile numerar.

Intocmire NIR (nota de intrare receptive pentru achizitii interne si externe).

Verifica impreuna cu gestionarul marfurile primate.

Se asiguraca marfurile au termen de valabilitate rezonabil.

Se asigura, impreuna cu gestionarul,  ca marfurile sunt asezate in depozit prin metoda FIFO.

Intocmirea tipurilor de rapoarte solicitate de management.

Intocmirea de formularistica pentru activitatea interna a societatii.

Aplicarea şi respectarea procedurilor specifice de lucru şi a prevederilor regulamentului de organizare si normelor interioare.

Asigura respectarea termenelor stabilite în proceduri/instrucţiuni.

Arhivarea documentelor.

Gestionarea relatiei cu firma de contabilitate.

Organizarea arhivei pentru documentele financiare si contabile.

Preluarea şi prelucrarea documentelor justificative pentru registrul de casă.

Înregistrarea operaţiunilor bancare effectuate.

 

Profilul candidatului:

Absolvent studii superioare.

Cunostinte de baza a principiilor contabile.

Cunostinte legislatie fiscala.

Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office nivel avansat.

Limba engleza vorbit si scris nivel mediu.

Abilitati de comunicare si organizare.

Atitudine pro-activa, dorinta de a invata.

Orientat catre dezvoltare personala si profesionala continua

Isi organizeaza munca într-o manieră ordonată, clasificată, clară si sistematica

Capabil de lucru in conditii de stres și termene precise

Capacitatea de a duce lucrurile la bun sfarsit, cu minima interventie din partea celorlalti

Isi asuma eforturile de a duce lucrurile la bun sfarsit in timpul convenit

Cauta solutii alternative de rezolvare a problemelor cu care se confrunta

Capacitatea de a trata propriile greseli ca oportunitati de invatare astfel incat situatiile similare sa nu fie repetate.

Capabil sa lucreze individual, dar si in echipa.

Atitudine deschisa fata de schimbare, si perceperea schimbarii ca pe o oportunitate de evolutie.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la STALL ARDALEX SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la STALL ARDALEX SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are STALL ARDALEX SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?